marți, 12 februarie 2013

Muschi de porc cu sos de paprika

Prima oara am incercat o mancare cu sos de paprika la un restaurant unguresc din Centrul Vechi. Mi-a placut mult, asa ca m-am gandit sa il fac si eu. Nu eram foarte sigura de rezultat, dar curiozitatea imi tot dadea tarcoale. Finalul? Duminica am facut prima mea mancare cu acest sos; stiu sigur acum ca nu va fi si ultima :)

Am folosit:
  • 6 felii muschi de porc 
  • 1 lingura cu varf de paprika (boia de ardei iute)
  • 1 cub concentrat de legume
  • 200 ml. smantana lichida
  • 2 linguri faina
Cum am procedat: 

- am taiat cubulete carnea de porc si am acoperit-o cu apa


 - am adaugat o lingura cu varf de paprika si cubul concentrat; se lasa apoi la fiert pentru aprox. o ora (acoperim cu un capac)


- intr-un bol amestecam 2 linguri faina cu putina apa, apoi adaugam smantana pentru gatit si amestecam bine din nou


- turnam peste carne si lasam sa fiarba inca 5 minute (sosul va deveni cremos)




POFTA BUNA!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu