joi, 21 februarie 2013

Clafoutis cu visine

Marturisesc ca nu am experimentat foarte mult la capitolul deserturi pana acum, am fost (si sunt in continuare) atrasa mai mult de retetele pentru diferite feluri de aperitive / mancare etc. Dar observ ca, odata cu aparitia acestui blog, nu mai sunt chiar atat de reticenta in privinta deserturilor ca pana acum. Incerc insa retete nu foarte complicate, dar "cu potential". Cam asa poate fi descris si desertul pe care vi-l propun acum: este de origine frantuzeasca, usor de pregatit si foarte bun la gust.

Am folosit:
  • 600 g. visine congelate (2 pungi)
  • 200 g zahar
  • putin zahar pudra (pentru ornat, optional)
  • 100 g faina
  • 200 ml lapte
  • 3 oua
  • 2/3 lingurite unt
  • 1 lingurita scortisoara
  • 1 varf cutit sare

Cum am procedat: 

- visinele dezghetate se lasa la scurs si se presara putin zahar deasupra lor


- mixam ouale cu 200 g zahar

- adaugam faina si laptele si mixam iar

- punem scortisoara in compozitie si amestecam cu lingura pentru a o incorpora

- ungem cu unt o forma de prajitura si punem visinele bine scurse in ea


- turnam compozitia deasupra visinelor si lasam forma la cuptor, foc mediu, pentru aprox. 1 ora

*adaugam zaharul pudra deasupra prajiturii dupa ce am lasat-o putin la racit (OPTIONAL)

POFTA BUNA!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu