duminică, 10 februarie 2013

Mancare de cartofi cu carnaciori

Vineri seara mi-era foame dar nu prea voiam sa stau prea mult timp in bucatarie. M-am uitat sa vad ce ingrediente aveam si asa mi-a venit ideea sa incerc o mancare de cartofi simpla, dar consistenta in acelasi timp. A fost o alegere buna :)

Am folosit: 
  • 1 ceapa medie
  • 2 carnati (cabanos am folosit eu)
  • 6 cartofi medii
  • 2 morcovi
  • 3 linguri bulion / sos de rosii / pasta de rosii
  • sare, vegeta
Cum am procedat:

- am tocat fin ceapa, morcovii i-am taiat rondele, cartofii cubulete, iar carnatii feliute


- am calit ceapa, morcovii si cabanosul pentru 5 minute


 - am adaugat pasta de rosii, sare, cartofii, vegeta si am amestecat



- acoperim totul cu apa ( 2 pahare) si lasam la foc mic aprox. 30 minute (pana scade aproape toata apa)



 POFTA BUNA!











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu