duminică, 3 februarie 2013

Chiftelute de pui la cuptor cu dovlecei si mozzarella

Pranzul de sambata...voiam sa fac ceva foarte bun si gustos, doar era weekend, nu? :)
Asa ca am experimentat o noua reteta cu chiftelute. Dar am incercat ceva nou: chiftelele le-am facut la cuptor, nu prajite cum se prepara ele de obicei. Acompaniate de feliile de dovlecei, rosii, mozzarella, presarate cu oregano deasupra....fundal sonor asigurat de kalamariafm (post de radio online grecesc, noua mea obsesie)....a fost un pranz pe cinste.

Am folosit:
  • 700 g. carne tocata de pui
  • 2 cepe medii
  • 2 dovlecei mici
  • 1 baton mic mozzarella (cam 200 g.)
  • 2 rosii medii
  • 2 oua
  • oregano
  • sare, piper, vegeta

Cum am procedat:  
- am calit ceapa tocata fin in putin ulei

- intr-un vas incapator am amestecat: carnea tocata, ouale, ceapa calita, vegeta, sare si piper
 - amestecam foarte bine toate ingredientele

- ungem palmele cu ulei si incepem sa dam forma chiftelelor
* stiu ca uleiul pe maini nu e tocmai placut, dar altfel compozitia se va lipi pe degete
- am asezat chiftelele pe o tava tapetata cu hartie de copt si le-am lasat la cuptor 30-45 min (in functie de aragaz)

 Sugestie: chiftelutele se pot servi si simple dupa ce le-am scos din cuptor, alaturi de o salata sau cartofi prajiti ori piure

- intre timp am prajit usor feliile de dovlecei; am taiat, de asemenea, rosiile rondele, iar batonul de mozzarella in felii egale

- intr-o tava de yena am asezat un pat de dovlecei deasupra caruia punem chiftelutele



- urmeaza feliile de rosii (care intra in spatiile ramase goale) si acoperim totul cu felii de mozzarella; presaram deasupra oregano; lasam la cuptor pentru aprox. 20 minute



POFTA BUNA!



 
-

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu