luni, 28 ianuarie 2013

Prajitura cu mere si scortisoara

E o reteta simpla si rapida pentru cand ai pofta de ceva dulce, iar combinatia dintre mere si scortisoara se numara printre preferatele mele. Dureaza cam 1 ora pana e gata, dar se mananca foarte repede :)

Am folosit:
  • 1 pachet unt
  • 200 g faina
  • 200 g zahar
  • 3 oua
  • 1-2 linguri scortisoara 
  • 3 mere medii
  • 5 linguri lapte
  • 1 plic praf de copt
  • 1 plic zahar vanilat
Cum am procedat:
 - am mixat bine untul cu zaharul si zaharul vanilat
*eu am folosit untul la temperatura camerei pentru ca se lucreaza mai usor cu el asa

- am adaugat cele 3 oua unul cate unul si am continuat sa mixez la viteza mica

- turnam laptele, faina si praful de copt; am amestecat usor cu o spatula de lemn, apoi am mixat iar
- am pus scortisoara si merele rase si stoarse
*daca vi se pare ca iese prea tare compozitia, putin suc de mere rezolva problema
- am turnat compozitia intr-o tava tapetata cu hartie de copt si lasat-o cam 30-40 min la cuptor

POFTA BUNA!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu