sâmbătă, 26 ianuarie 2013

Pilaf cu ciuperci si piept de pui

Am folosit:
  • 600 g. piept de pui
  • 1 ceapa medie
  • 250 g orez
  • 1 conserva ciuperci taiate
  • condimente pentru carne de pui, condimente pentru pilaf (Fuchs)
  • 1 cub Maggi de gaina
  • sare, piper, vegeta

Cum am procedat:
- am taiat pieptul de pui dezghetat in bucati mai mici






- am curatat si taiat ceapa



- carnea si ceapa se calesc impreuna pentru cateva minute in putin ulei de masline (sau orice tip de ulei ai in casa); am adaugat sare si condimentele pentru pui
- am adaugat ciupercile scurse de zeama din conserva si vegeta
- calim totul inca 2-3 minute
- am adaugat orezul (eu am folosit Scotti - orez cu bobul lung), cubul Maggi si condimentele pentru orez, apoi am acoperit totul cu apa
- am lasat sa fiarba la foc mic pentru 20 min
*dupa 5 minute verificam daca e suficienta apa si completam; eu am mai pus 2 cani si am amestecat
- am stins aragazul si am lasat recipientul acoperit pentru aprox.5 minute ca sa se intrepatrunda aromele



POFTA BUNA







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu