duminică, 19 ianuarie 2014

Orez cu legume si curry

La multi ani pe 2014! :)


Cand va e pofta de o garnitura gustoasa si rapida, reteta asta e solutia salvatoare. Pe mine m-a scos din impas saptamana trecuta cand gatisem niste pulpe de curcan la cuptor si nu stiam ce sa pun in farfurie langa ele...

Ai nevoie de:
- 1 morcov mai mare (sau 2 mai mici)
- o ceapa medie (sau 2 mici)
- 1 cana orez
- 1 lingurita de curry (sau 2, in functie de gust)
- sare

Cum se face:

- am curatat ceapa si am tocat-o nici foarte fin, dar nici bucati prea mari


- am curatat morcovul si l-am dat pe razatoare


- legumele le-am calit cateva minute in putin ulei de masline

- am adaugat orezul, curry + sare + 3 cani de apa 




- amesteci bine si lasi pe foc 
* mai trebuie sa amesteci orezul din cand in cand cat timp se gateste
**durata depinde de tipul de orez folosit, eu am mai si gustat din cand in cand ca sa vad daca ii mai trebuie sare

- dupa ce orezul este gata, stingi aragazul, acoperi vasul cu un capac si il lasi asa cam 15 min. The end :)








POFTA BUNA!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu