duminică, 30 iunie 2013

Inghetata cu ness

Incep cu o mica precizare: in ultimele 3 luni nu am consumat deloc zahar, ci indulcitori. Aproape toate deserturile pe care le voi incerca pe mai departe vor contine indulcitori, si nu zahar. Vor mai fi, ocazional, si retete cu zahar normal, dar proportia va fi una destul de redusa.

Ieri seara am incercat primul meu desert diferit de pana acum. Am inceput sa denumesc Before / After perioada regimului, dorind sa subliniez diferentele culinare aferente.
Este vorba despre o inghetata cu ness care se poate face in aproximativ jumatate de ora sau chiar mai putin. Rezultatul si gustul mi-au depasit cu mult asteptarile, spre incantarea mea, deoarece chiar am avut emotii daca imi iese ceva bun sau nu. Verdictul a fost ca voi repeta reteta pe parcursul acestei veri.


Am folosit:
  • 2 cutii crema de branza Ehrmann cu 0.2% grasime (le-am luat din Real)
  • 4 linguri indulcitor pudra
  • 1 fiola esenta vanilie
  • 2 oua
  • 2-3 linguri ness


Cum am procedat:

- am separat albusurile de galbenusuri si le-am pus in 2 vase diferite
- am batut spuma albusurile cu indulcitorul (folosind mixerul dureaza cam 2 minute pana se ajunge la consistenta potrivita)



- am batut galbenusurile cu esenta si nessul intr-un vas diferit



- amestecam cele 2 compozitii si adaugam crema de branza, mixam bine totul din nou



- am turnat crema intr-un recipient cu capac pe care l-am lasat 2-3 ore la congelator




POFTA BUNA!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu