joi, 7 martie 2013

Prajitura cu budinca si banane

Un cadou dulce de 8 Martie :)

Am folosit:
  • 3 oua
  • 150 g. zahar
  • 100 g. faina
  • 3 linguri apa fierbinte
  • 1 lingurita praf de copt
  • 1 plic budinca (vanilie)
  • 500 ml lapte
  • 100 g. unt
  • 2 banane mari
  • o tableta ciocolata simpla

Cum am procedat:

- am mixat ouale cu zaharul, am adaugat apa fierbinte si am amestecat


 - adaugam faina si praful de copt; le incorporam usor cu o spatula

 
- am uns cu unt o forma de tarte si am turnat aluatul in ea; am lasat-o la cuptor aprox. 20 minute; dupa coacere, am lasat blatul la racit


- am facut budinca de vanilie conform instructiunilor de pe ambalaj si am lasat-o la racit; cand e aproape rece, adaugam untul moale in ea si amestecam bine

- am turnat budinca peste blat

- am topit ciocolata impreuna cu putin unt la intr-un ibric (merge si varianta bain-marie), iar bananele le-am taiat felii
- punem bananele peste crema si turnam ciocolata topita deasupra


POFTA BUNA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu