duminică, 10 martie 2013

Crenvusti in aluat

In seara de Dragobete am incercat o reteta noua, cea de-a doua in care vedeta principala au fost crenvustii. S-a dovedit a fi o alegere buna si interesanta, in acelasi timp. Incep sa privesc crenvustii intr-o alta lumina, au potential si pot transforma o masa banala in ceva bun si surprinzator.

Am folosit:
  • 3 perechi crenvusti
  • 1 ou
  • 5 linguri lapte
  • 1 lingura mustar
  • 2 linguri ulei
  • 2 linguri malai
  • 3 linguri faina
  • jumatate lingurita praf de copt
  • 1 lingurita boia dulce
  • piper

Cum am procedat:

- am fiert crenvustii

- am facut o pasta din restul ingredientelor


 - am infipt fiecare crenvusti intr-o tepusa si l-am tavalit prin compozitie

- am prajit crenvustii si i-am lasat apoi cateva minute pe hartie absorbanta (ulterior o inlaturam)




 POFTA BUNA!













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu