duminică, 23 februarie 2014

Diet salad

Din cand in cand, mai simt nevoia sa renunt la mancarurile "complicate"si sa consum doar ceva cat mai simplu si usor / rapid de facut. Asta e o reteta pe care am facut-o cu Irina de foarte multe ori la birou, rezultatul a fost mereu acelasi: f bun.

Incercati-o si veti vedea ca e satioasa si tasty in acelasi timp!

Ai nevoie de:
- o mana de frunze de baby spinach (luate de la Mega Image)
- 1 rosie medie
- ceapa verde (eu pun doar partea alba, dar depinde f mult de preferintele fiecaruia
- 1 ardei gras (rosu, galben, verde - cum vreti voi)
- 1 iaurt mic (eu am folosit Napolact cu 3.5% grasime)
* cantitatile sunt doar pentru 1 portie


Cum se face:

- spalam bine frunzele de spanac si le inlaturam coditele
- rosia se taie in cubulete, procedam la fel si cu ceapa si ardeiul gras
- amestecam totul intr-un bol si adaugam sare dupa gust 


- apoi am facut dressingul (varianta light): se amesteca iaurtul cu 1-2 lingurite de ulei de masline + sare + piper + oregano



- se toarna sosul si e gata salata :)




POFTA BUNA!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu